Sunday, April 4, 2010

SAYA MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN ASHAARI kerana ...

This entry is written in Malay. Feel free to use the translator widget on this page to suit your reading requirement (“,)

Organizer: BEN
SEJARAH RINGKAS Reality Check: The Air We Breathe - Mula menulis blog sejak 2008, tetapi blog ini sedikit sepi pada awalnya. Mulai penghujung 2009, saya nekad untuk terus menulis dengan harapan untuk berkongsi pengalaman dan ilmu. Oleh kerana kelebihan Allah berikan pada saya, maka saya menulis di dalam bahasa Inggeris – semoga ada yang dapat memanfaatkan hasil tulisan saya dan sama-sama belajar menguasai bahasa Inggeris.


Meneruskan hasrat dan berkenaan dengan topik di atas, SAYA MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN ASHAARI kerana ...
  • Bagus juga kalau dapat review dari ‚ ACTIVE & EXPERIENCED BLOGGER ;
  • Secara tidak langsung, memanjangkan capaian blog Makiko S kepada lebih banyak pembaca/blogger.
  • Yang paling istimewa, Ben Ashaari singgah sini :D

2 comments:

kalau hack87 melawat pun ok kan? kan? kan?

DONE ..hehe ..tqqqq

http://www.benashaari.com/2010/04/jelajah-blog-reality-check-air-we.html

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails